چراغهای خورشیدی خیابانی

چراغهای خورشیدی خیابانی

سامانه های های چراغ های خیابانی سرو انرژی در دو نوع مستقل از شبکه  و هیبرید شبکه خورشیدی با بالاترین کیفیت در کشور تولید می گردد. سازمانها و وزارت خانه های دولتی و فعالین بخش خصوصی که حساسیت و دقت در  انتخاب و کیفیت کالا دارند  می توانند  با برقراری تماس محصولاتی متناسب با اقلیم و نوع کاربری

IMG_0296

خود دریافت نمایند. محصولات روشنایی خیابانی مستقل از شبکه با طراحی برای هوای 3 تا 5 روز ابری  با طراحی ویژه برای مناطق نفتی و گازی صورت گرفته است. تغییر المان های خورشیدی مانند سلولهای فتو ولتائیک ، باطری و شارژ کنترلر برای پروژه ها و اقلیم های مختلف یکی از مهمترین شاخص های فعالیت شرکت سرو انرژی می باشد.

همچنین برای اولین بار در کشور ، چراغ خورشیدی هیبرید شبکه خورشیدی  توسط شرکت سرو انرژی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت

اینگونه چراغها در مناطقی که امکان استفاده از برق شهری وجود دارد با با یک سامانه هوشمند در زمانهای پیک از برق خورشیدی و در ساعات غیر پیک از برق شهری استفاده می نماید. حسن و برتری اینگونه سامانه ها دائمی بودن روشنایی و عدم تاثیر خرابی های احتمالی بر روشنایی محیط می باشد. همچنین در طراحی اینگونه سامانه ها با برخی تغییرات در المان ها و تجهیزات خورشیدی ، باعث اقتصادی شدن  این روشنایی ها شده ایم.

تصاویر زیر از تولیدات شرکت سرو انرژی می باشد که در زمانهای غیر پیک چراغ ابی روشن شده و در زمانهای پیک که از برق  خورشیدی استفاده می شود چراغ سبز روشن می گردد. این محصول هم اکنون در مناطق مختلف شهر تهران نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

 

 

 

??????????

SarvEnergySolarSl2